3 fejl at folk gør i artiklen markedsføring

Her er 3 af de mest almindelige fejl i artiklen markedsføring.

Fejl #1 er, hvad jeg kalder marketing modstand. Nogle mennesker høre ordet ‘ markedsføring ’ og de lige slags rynke op. De får alle stramme inde.

“ jeg kan ’ t marked! Marketingfolk er brugt bil sælgere eller folk på internettet, der siger ‘ købe min nye produkt i dag eller din familie vil sulte. ’ ”

Jeg don ’ t tror jeg ’ ve set noget præcis ligesom der, men nogle af jer griner derude eller smilende fordi du ’ ve set ting, der er tæt.

At ’ s ikke, hvad jeg mener med markedsføring. Igen, at definitionen af markedsføring, som jeg med titlen opkald med og startede opkaldet med er –

Artikel marketing er simpelthen at få din ekspertise så mange øjne som muligt i så mange forbrugsmaterialer former som muligt.

En anden måde at definere markedsføring er at se det som blot lade andre folk ved, hvad du gør. At ’ s alle er det!

Markedsføring er at lade andre mennesker ved, hvad du gør.

Der er masser af måder at gøre det med klasse og integritet, der kan være sammenfaldende med hvem du er. Du ved, den måde, jeg tilgang ting i mine programmer er, at ikke én størrelse passer alle. En af tingene, jeg ’ ve været fortalte jeg ’ m godt på, og jeg tror folk har ret, er, at jeg ’ m temmelig god til at møde mennesker, uanset hvor de er i deres business rejse, i deres internet rejse – møde dem hvor de er og at hjælpe dem flytte frem. Så det ’ s ikke en størrelse passer alle.

Fejl #2 er at tro, der ’ s kun én måde at lade folk vide om, hvad du gør. Nogle mennesker, der laver denne fejl får meget meget ons til hvordan de ser det, til hvordan de gør det, at deres måde til ‘ den ’ måde.

At ’ s forståeligt. Folk får territoriale og investeret i ting, og at ’ s ok. Jeg ’ ve altid troede, at der ’ s masser af måder at gøre ting, så der ’ s masser af måder at markedsføre dine artikler for at få din ekspertise foran folk.

Fejl #3 er inkonsekvens i markedsføring dine artikler eller få din ekspertise derude.

De fleste mennesker, når det kommer til markedsføring af noget, gør, hvad jeg kalder ‘ marketing a la carte. ’ markedsføring ala carte venter indtil tingene bliver dårlige, du ’ re følelsen desperat, og du bare få fat i noget fra menuen marketing og gøre det. Du smide nogle penge på det, håber det vil arbejde.

Ingen, ingen, nej, nej, nej.

Jeg ’ ve fik en pop quiz til dig i aften. Hvad ’ s den vigtigste brik i et puslespil?

Nu er de svar, jeg får ofte når jeg spørge ting som ‘ de lige stykker, ’ ‘ hjørner, ’ osv osv. ‘ i faste farver. ’

Nu er alle de gode svar, men de ’ re ikke bedst svar fordi den vigtigste brik i et puslespil box top, fordi der er blueprint. For at være konsekvente skal du et blueprint. Du har brug for noget, du kan gøre igen og igen med succes.

Uoverensstemmelse er en del af at være menneske. Tilbage i graduate school og dage efter Hvornår jeg var spiller squash to eller tre gange om ugen, vi havde et lille ordsprog blandt os. “ Konsistens er nøglen. ” du kan gå og spille godt for et par minutter og derefter spille forfærdelig for et minut.

Så er konsistens i markedsføring, især i artikel marketing, at skrive regelmæssigt. Hvis du ’ re vil blive alvorligt og virkelig brug artikel marketing for at opbygge din forretning, du ønsker at skrive og indsende to artikler – “ Åh min gosh, han vil sige en måned? En uge? En dag? Hvad? ” – en uge.

To artikler om ugen. Der får den friske indhold derude og holder dig i strømmen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *