Fejl i artiklen markedsføring du ønsker ikke at komme ind i

En af de velholdte secrets at få Webstedstrafikken er artiklen markedsføring. Spørge dem, der har gjort dette, og de vil fortælle dig, at rette og testet.

Men derefter ikke at forstå de grundlæggende principper bag artiklen markedsføring vil bringe hvad viste sig for at være en effektiv markedsføringskampagne ned i afløbet. Idet der med det alle dine bestræbelser og ellers kvalitet artikler.

Hvad er nogle almindelige fejl, som folk gør med artikel marketing?

1. ikke at blive klar på, hvem målgruppen er.

En masse forfattere og udgivere gøre den mest almindelige fejl ikke definere først hvad deres målgruppe er før du skriver ud af deres indhold.

Dette adskiller dem fra de mere succesfulde artikel marketingfolk, der allerede har en klar idé om, hvad deres nichemarked er endda før tanken om artiklen er tænkt.

De to aspekter, der er nødvendige i at målrette din niche er at være smal og dyb. Det er bedre at vælge et publikum med en specificeret og fremmest interesse i et bestemt emne.

2. ved anvendelse af spam ud af ren og skær desperation.

I deres desperate behov for at komme til mere end det sædvanlige antal forbrugere, forfatterne har tendens til at målrette næsten alle.

De få offentliggjort i alle kategori af nyhedsbreve eller ezines, men ikke for længe. I det lange løb vil ejerne af disse publikation fjerne deres artikler fra eksemplarer i den antagelse, at de er spam.

Så i stedet for at spare tid og ressourcer, du rent faktisk får intet og er nødt til at starte forfra fra bunden. Hvad mere er, er dit omdømme på spil. Tænke på den troværdighed, som du har pludselig mistet ved at gøre noget, du troede, folk ikke vil mærke.

3. upassende titler eller overskrifter.

Hvis dine overskrifter ikke fange opmærksomheden af dine læsere straks, vil det ikke noget hvis du er bedste forfatter på internettet. Du vil ende med en taber.

Forfattere skal bruge nogle tid på at tænke titler, der vil arbejde. Dette betyder blot, at titler skal tiltrække besøgendes opmærksomhed instant de sat deres øjne på det. Det er derfor den tid brugt på indholdet af artiklen bør være den samme som den tid du har til at sætte i tænker på en god titel.

Hvilket ville du hellere have? En fremragende artikel, der har lame ord for en titel eller en almindelig artikel med en iøjnefaldende?

I tilfælde af du ikke er klar over det, de almindelige artikel vil sandsynligvis gøre mere salg end den bedre. Spørg dig selv hvorfor.

4. Tænk på dine læsere først før du tænker om dig selv.

De fleste forfattere kan have bestået de første faser med flyvende farver, men dette er, hvor de blæse det. Alle, fordi de tror på sig selv først og fremmest.

I artiklen markedsføring, du ikke skrive til dig selv. Du skriver for dine læsere. Du kan ikke bare gå og skrive emner du ønsker. Tværtimod, du har brug at skrive om den dit marked emne af interesse.

For at være en effektiv artikel Marketing er at give dit publikum, hvad de ønsker. Dit publikum ikke virkelig ligeglad med, om du har vundet en pris i skriftligt eller hvis du er en velkendt forfatter. Alle de bekymrer sig om er, at dine artikler skal levere, hvad de har brug for. Og at de bør have en brug af dine artikler.

Gør som de siger.

5. Kontroller du stave- og grammatikkontrol.

OK, indrømmet, du lige har skrevet en af de bedste artikel nogensinde læst af mennesker. Men én ting du ikke lagde mærke til er, at et ord var stavet forkert. Når dine læsere har opdaget dette, er alle beundring og ærefrygt straks slettet. Din artikel vil derefter blive klassificeret som en af de lave klasse dem.

Hvis du ikke ønsker dine artikler skal bortskaffes som noget ikke værd at læse, stave tjekket første før udgivelse. Hvad er et minut eller deromkring tjekker for fejl. Selv hvis du bebrejde dem på maskine stavefejl, vil læsere altid tænke, det var dig.

Når du forstår essensen bag artiklen markedsføring, vil du aldrig tænke på andre middel til at generere trafik igen. Bare ikke gå overbord og begynde at misbruge din stilling som forfatter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *